2 Haziran 2015 Salı

Ne İzledim... Chappie


Chappie konu itibariyle bilim kurgu.
Filmde polisler yerine artık robotların görev yaptığı bir şehri izliyoruz.
Robotun tasarımcısı uzun süre üzerinde çalıştığı bilinç programını nihayet başarılı bir şekilde bitiriyor ve patronunun izni olmadığı halde yok edilecek bir robota yüklüyor.
Film tamda burada başlıyor çünkü robotumuz kendi bilincine kavuştuğu anda bir suç çetesinin elinde buluyor kendini. Chappie oldukça tatlı bir robot ve bir bebek gibi her şeyi yeniden öğreniyor.
Sırf robotun tatlı hallerini ve eğitim sürecini görmek için bile izlenir.
Filmi beğendim gayet akıcıydı.Tabi adı üstünde bilim kurgu film olduğundan sonunda farklı bir olay var.
Tabi bu tamamen hayal gücüne dayalı, bunu görmezden gelirsek eğer izleyin derim güzel film.

2 yorum:

Beauty beybi dedi ki...

güzel fikir paylaşım için teşekkürler bloğunuzu taibe aldım bende beklerim sevgiler:)

http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

Ayşe dedi ki...

Bende takibe geliyorum :)
Sevgiler...